loading...
سفر به تبریز
amin بازدید : 60 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (0)

مهاجرت کانادا بسیاری را در اندیشه بازدید از جاذبه های دیدنی کانادا فروخواهد برد. کانادا سرزمین آرامش، تکنولوژی و پیشرفت است. اگر فکر می کنید که زندگی در کانادا و یا تحصیل در کانادا شما را از دیدنی های مهم دنیا دور می کند، با خواندن این مقاله در تصوراتتان تجدید نظر خواهید کرد.

معرفی جاذبه های طبیعی کانادا

طبیعت کانادا شگفت انگیز است. وسعت جغرافیایی و بکر بودن بیشتر مناطق این کشور باعث شده که چهار فصل سال شاهد زیبایی های کانادا باشید. مهاجرت کانادا این فرصت استثنایی را به شما عرضه خواهد داشت تا با خیالی آسوده به دیدن این مناطق بروید و از زندگی در کانادا لذت بیشتری ببرید.

۱-آبشارهای نیاگارا

آبشارهای نیاگارا در مرز آمریکا و کانادا قرار گرفته اند و از نظر زیبایی و شکوه حیرت آور هستند. بسیاری از مهاجران کانادا، اولین مکانی را که بعد از مهاجرت کانادا برای بازدید انتخاب می نمایند، آبشار نیاگارا است. هر ساله عده زیادی از مردم با رانندگی یک ساعته از تورنتو خود را به آبشارهای سه گانه نیاگارا می رسانند. آبشار نهایتاً به دریاچه انتاریو کانادا خواهد رسید. لذت تماشای رنگین کمان از فراز آبشار نیاگارا تورنتو برای هر گردشگری خاطره ای تکرار نشدنی است.

آبشار نیاگارا

۲-پارک ملی بنف

با رانندگی در جاده آیسفیلد پارک استان آلبرتا دیدنی های طبیعت بکر این استان به نظرتان بیشتر می شود. فرقی نمی کند که در کدام فصل سال از این جاذبه دیدنی بازدید می کنید، دیدن آلبرتا همیشه و همواره شیرین و زیبا است. در رانندگی در این مسیر با منظره شگفت آور دریاچه لوئیز مواجه خواهید شد، دریاچه ای که تصاویر زیبای کوه های راکی را در دل خود منعکس کرده است. دیگر خودتان تصور کنید که در کدام فصل سال راهی این منطقه دیدنی هستید،چراکه هر زمان از سال زیبایی خاص خودش را دارد.

۳-ویسلر

وکنوور شهری زیبا و توریستی است. اما این شهر ساحلی و بی نظیر در زمستان میزبان گردشگران ورزش های زمستانی می گردد. چراکه پیست های اسکی مهم کانادا در ویسلر ایجاد شده و برای عاشقان ورزش های زمستانی ایده آل مسافرت گردشگری می باشد.

ویسلر

۴-صخره‌های بوفالو جامپ

همیشه آب و بارش باران منها آبادانی نیست چراکه صخره های خشک بوفالو جامپ با یک تاریخ غنی و بزرگ میزبان گردشگرانی است که نسبت به پدیده های زمین شناسی علاقه مند هستند. استان بزرگ آلبرتا با وجود طبیعت زیبای کوه های راکی از زیبایی های صحرایی دنیا نیز بی نصیب نمانده است. زیبایی هایی که مهم ترین آن ها صخره‌های بوفالو جامپ آلبرتا است.

۵- پارک ملی گروس مورن

مگر می شود کشوری مرزهای بزرگ آبی داشته باشد و از جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نصیب مانده باشد. پارک ملی گروس مورن یکی از آن جاذبه های طبیعی نیوفاندلند کانادا است. عاشقان دوچرخه سواری کوهستان و ماجرا جویان قایق سوار می توانند با سفر به این مناطق از طبیعت بکر پارک ملی گروس مورن نهایت لذت را ببرند.

پارک ملی کانادا

۶-پارک استانی دایناسور آلبرتا

آلبرتا استان شگفتی هاست، مخصوصاً که پارک استانی دایناسور را در خود جای داده است. پارک استانی دایناسور در آلبرتا بدلندز واقع شده است و به عنوان یکی از مهم ترین مناطق باستان شناسی محسوب می شود. فسیل های مهم دایناسورها مهم ترین کشفیات این منطقه به حساب می آید و برای دیرین شناسان منطقه ای مهم محسوب می گردد. بسیاری از دانشجویان زیست شناسی به قصد ادامه تحصیل در کانادا راهی دانشکده‌های مهم زیست شناسی  این استان خواهند شد و تحصیلات خود را در کانادا همراه با فعالیت های علمی دیرینه شناسی پیگیری می نمایند.

پارک دایناسور آلبرتا

معرفی مختصر جاذبه های تاریخی

کانادا چندان قدمت تاریخی مهمی ندارد و قدیمی ترین کشفیات تاریخی آن به زمان حضور سرخ پوست ها در قاره آمریکا باز می گردد. با این حال از قرن ۱۹ ام میلادی کلیساهای قدیمی و مهمی نظیر کلیسای نتردام مونترال تأسیس شده است.

۷- کلیسای نتردام شهر مونترال کانادا

کلیسای نتردام در شهر فرانسوی زبان مونترال استان کبک قرار گرفته است. هنر و هنرمندی معماری و نقاشی‌های کار شده در کلیسا از کلیسا نتردام یک مرکز مهم فرهنگی و دینی با قدمت تاریخی ساخته است.

۸- کبک قدیم

کبک قدیم منطقه ای در  امتداد رودخانه سنت لارنس است که در گذشته محله زندگی شاتوفرانتونک بوده است. به همین دلیل قلعه های زیبا و خیابان های باعظمتی در این منطقه از گذشته به ارث رسیده که علاقه‌مندان تاریخ منطقه فرانسوی زبان کبک را راهی این استان می کند.

جاذبه های مدرن کانادا

در کانادا می توانید جاذبه های مدرنی همچون برج های بزرگ و شهربازی های مدرن را شاهد باشید.

۹- شهربازی لارند مونترال

لذت هیجان با سواری گرفتن از رولر کاستر و ترن هوایی بزرگ شهربازی مونترال استان کبک تجربه ای تکرار نشدنی است. در این شهربازی مدرن ترین و مهم ترین تجهیزات بازی گرد هم آمده اند.

۱۰- برج سی ان تورنتو

تورنتو نماد توسعه و پیشرفت اقتصادی کانادا است. در این برج دیدنی مشرف بر دریا، فرصت تفریحات مهیجی همچون قدم زدن بر فراز  برج با تجهیزات کامل را مهیا خواهید دید.فراموش نکنید که با تهیه بلیط و دیدن از برج سی ان شما به مرتفع ترین برج کانادا با ۵۵۳ متر گام گذاشته اید.

به طور کلی مهاجرت کانادا از طریق تجربه کاری و تحصیل در کانادا این فرصت را فراهم می کند که ضمن بهره مندی از حقوق شهروندی مردم کانادا از گشت و گذار در این کشور زیبا نیز لذت ببرید.

منبع:

https://selsele.com/معرفی-۱۰-مکان-زیبا-در-کانادا/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 629
  • بازدید کلی : 2,352